You are herecontent / XORNADA DE ACOLLIDA - ALUMNADO DE 6º PRIMARIA CIPS (26 abril)

XORNADA DE ACOLLIDA - ALUMNADO DE 6º PRIMARIA CIPS (26 abril)

Como cada ano por estas datas recibimos a visita do alumnado dos CIPS adscritos (Nº1, Martagona, Pastor Barral, Toques e Arcediago).

O alumnado que de 1º de ESO capitaneou un acto informativo, flexible e interactivo no que se presentaron cuestións de interese relativas á nova etapa educativa que o alumnado iniciará; cuestións que atinxen á organización e funcionamento do IES e á liña de traballo que se segue, así como un breve percorrido polas instalacións do mesmo.

O acto rematou co espectáculo “NON SABEN QUEN ES” da compañía teatral Duende Sico, promovido dende a Deputación da Coruña e o Concello de Melide, dentro do programa de fomento da lingua galega “Coa lingua fóra".