You are herecontent / 3 alumnas do IES Melide FINALISTAS NA OLIMPÍADA FILOSÓFICA

3 alumnas do IES Melide FINALISTAS NA OLIMPÍADA FILOSÓFICA

Tres alumnas do IES de Melide participan na final da Olimpiada filosófica, na modalidade de curtas de vídeo, celebrada o pasado 3 de marzo na facultade de filosofía.

Aida Couso Prieto, Paula Vázquez Sufuentes e Alba Vázquez Neira defenderon con paixón o seu traballo audiovisual coa temática de Perdedores na II OLIMPIADA FILOSOFICA DE GALICIA na modalidade Curtas de vídeo.

Os obxectivos da Olimpíada

A Olimpíada é unha iniciativa que se propón o fomento e a defensa da filosofía nestes tempos en que tan minguada se está vendo, tempos nos que as novas leis educativas tenden cara a vías dominadas por unha estreita razón instrumental sen deixar apenas lugar para o pensamento crítico.

- Achegar a filosofía á realidade do alumnado, e aumentar así a súa presenza dentro do ámbito escolar,  amosando a súa necesidade e función dentro da nosa sociedade.

- Potenciar a reflexión e o pensamento crítico, traballando as competencias básicas, fundamentalmente o tratamento da información e competencia dixital, a competencia  en comunicación lingüística, a social e cidadá, a cultural e artística, así como a capacidade de aprender a aprender, e a potenciación da autonomía e a iniciativa persoal.

- Servir de ponte de información para a difusión dos estudos de filosofía na Universidade.