You are herecontent / o día da Paz

o día da Paz

O Día da Paz no noso IES .

Nunha reunión da biblioteca quedouse en propoñer ós alumnos do centro o reto de confeccionar 666 grúas que se colgarían na entrada....QUÉ LOCURA!!!! pois aí as tedes , incluso máis . Noraboa a todos polo traballo, traballo en equipo.

Marga representou cos seus alumnos do Grupo de Teatro Teiroa "Diagnose e Tratamento". Como xa se fixera en outra ocasión, os alumnos percorreron todas as aulas do IES sorprendendo tanto ós profes coma ós alumnos.

O día anterior asistiron ós 3 coles de Melide onde fixeron as ledicias dos máis pequenos.

E esta semana comenza a semana o Amor. Un carteiro espera as cartas  dos nosos alumnos, cartas que entrarán a concurso . Un xurado formado por Susana Losada e Ana García xa ten preparados 4 premios para as mellores ...así que poñede a funcionar a vosa imaxinación e que viva o amor