You are herecontent / CARREIRA SOLIDARIA

CARREIRA SOLIDARIA

Por el@s e por min…, VIAXE AO SAHEL

O día 20 de novembro, -DÍA UNIVERSAL DOS DEREITOS DO NENO E DA NENA-, facemos no pátio a 3ª hora para o alumnado de 1º e 2º de ESO a IX CARREIRA QUILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE; o resto do alumnado pode participar nalgunha das clase de educación física da semana do 19 ao 23 de novembro. O resto da comunidade educativa poderá participar no horario que máis lle conveña.

Queremos aprobeitar este evento que promove a ONG Save The Children para facer unha VIAXE DE SENTIMENTOS que pretende sensibilizar e concienciar ao alumnado das inxustizas que hai no mundo, en concreto cos seus semellantes na zona do Sahel.

TAMÉN PRETENDE ESTA VIAXE RECADAR DIÑEIRO PARA AXUDAR A MELLORAR A  VIDA DE MILES DE NENOS E NENAS, CONCRETAMENTE OS E AS DE NÍXER.

Deixamos aquí 2 vídeos: