You are herecontent / LUDI COMPOSTELANI 2023

LUDI COMPOSTELANI 2023

O alumanado de Cultura Clásica, Grego e Latín do IES de Melide acudiu outra edición máis aos  LUDI COMPOSTELLANI, unha xornada adicada ao mundo clásico que se celebra en Santiago de Compostela, na facultade de Filoloxía e noutros lugares da cidade. Nesta ocasión,  as nosas alumnas e alumnos tiveron un papel moi destacado, pois foron os encargados de traballar e formar nun dos obradoiros que se levaron a cabo neste encontro. Pola tarde realizaron unha visita guiada por ubicacións varias de Santiago, onde se atopan elementos relacionados coa mitoloxía ou co mundo greco-romano. Un día lúdico e formativo que serviu para aprender dun xeito entretido, como dirían os clásicos: Detectare et prodesse.