You are herecontent / PROXECTO DE FP BÁSICA "A OCA REVOLUCIONARIA"

PROXECTO DE FP BÁSICA "A OCA REVOLUCIONARIA"

O alumnado de 2º de FP Básica de Carpintería e Moble do IES de Melide realizou na materia de Comunicación e Sociedade, un proxecto innovador coa elaboración duns taboleiros do xogo da oca especiais de temática histórica, baseados na Revolución Francesa, e repletos de persoeiros, momentos clave, símbolos, e datas históricas do proceso revolucionario francés. A novidade radica na utilización de códigos QR para afondar no xogo e no significado de cada casilla, ademáis da aprendizaxe que supón tanto o xogo como o deseño.

Agradecemos a doazón dos dous taboleiros coas súas correspondentes fichas todo realizado por eles, dende os debuxos ate a cor e o barniz, dando mostra das súas habilidades. Explicáronnos o xogo a distintos grupos da ESO e tamén o presentaron na biblioteca do IES, onde os deixaron para que todos poidamos disfrutar deste xogo tradicional revisado. Parabéns ao grupo pola súa disposición e destreza.