You are herecontent / RECREOS INCLUSIVOS

RECREOS INCLUSIVOS

Os recreos do IES de Melide son un punto de encontro para favorecer as relacións interpersoais, o desenvolvemento socio-cultural a través do xogo tradicional e a inclusión de todo o alumnado de 1º de ESO, participando nas diversas actividades propostas para os xoves deste trimestre. Con esta iniciativa, procuramos unha mellor integración e desenvolvemento persoal do noso alumnado. Así celebramos o día do peón, coincidindo coa celebración do Día da Paz, e seguiremos co xogo da comba, o brilé, a mariola ou o pano, mellorando a convivencia diaria e desenvolvendo as nosas habilidades lúdicas.

Nos recreos inclusivos xogamos todos e todas, e aprendemos outras maneiras de diversión, recuperando a tradición e compartindo os momentos de lecer.