A vivir que son dous días

28/05/2010

Hoxe tivemos a visita de varias ex-alumnas do Feal que agora están en 1º de Bacharelato en As Telleiras. Viñeron a representar a obra "A vivir que son dous días" que gañou o premio de Teatro de Bacharelato en Intercentros 2010. Agradecemos moito a visita e felicitámolas polo seu gran traballo, aínda que minutos despois de rematar, decían que lles saíra mellor noutras ocasións e que a iluminación do pavillón non axudou. Ademais do vídeo da actuación (recortado porque o límite actual en YouTube é de 10 minutos), engadimos a mensaxe que deixaron Carmen, Estela López e Belén no noso Libro de visitas uns días antes:

"Hola! Que tal todo por ahí? Aquí es todo distinto, hay pocos profesores tan buenos como vosotros .. no nos damos adaptado a este instituto, cada día nos gusta menos! Pero no cambiamos nuestras costumbres, otro año más nos presentamos a intercentros con una obra de teatro que pronto iremos a enseñarosla ahí, porque como ganamos nos dieron la oportunidad de representarla por los colegios de Narón y como no, uno de los primeros que elegimos fue el Feal, así que nada chicos en unos días nos tenéis ahí que ya tenemos muchas ganas de ver como os va todo :) Esperamos que os guste la obra y os haga pasar un buen rato, además, PERDEIS CLASE! jajaja Os sorprenderá el escenario, FLIPANTE!
Os echamos muchísimo de menos, no pensabamos que echaríamos tanto de menos a todos los profesores, aquí son unos estirados y nuestra tutora.. nada comparado con Marisa! Lo dicho, chicos en unos días nos vemos ;)

Un besazo de Carmen, Estela López e Belén"