A odisea irlandesa do Feal en televisión

Unidade móbil da TVG

Unha unidade móbil da TVG no Feal o pasado domingo

23/04/2010

A directora do Feal, Mª Dolores Vizoso, estivo toda a fin de semana do 17 e 18 de abril de garda no centro, e cansa de non acadar unha solución rápida para o problema irlandés/islandés, decidiu convocar a todas as familias dos afectados para unha rolda de prensa que tivo lugar o domingo ás 18:30 no noso centro. As imaxes foron emitidas nos informativos da TVG e de Tele 5:

Nota: a TVG non atopou as imaxes de Dublín en YouTube, se non na nosa web; a lástima foi que non tivéramos un vídeo con máis calidade.

Unidades móbiles

TVE

O día seguinte (19 de abril), unha morea de medios apostouse na entrada do centro para cubrir a noticia. Sería imposible recoller aquí todo o emitido por televisión.

Por último, o grupo chegou ao Feal  o venres 23 de abril, unha hora e media antes do previsto. Só a TVG chegou  cedo, aínda que despois da chegada aparecerían máis cámaras, entre elas a da web do Feal :-(
Irlanda_2010_TVG_18_04.wmv6.17 MB
Irlanda_2010_Tele_5_18_04.wmv5.74 MB