A Sainte Catherine no Feal

Sombreiros franceses 2021Preme para ver máis fotos

01/12/2021

O pasado xoves, 25 de novembro, a entrada do Feal vestiuse de orixinais sombreiros confeccionados polo alumnado de Francés para participar no concurso organizado polo departamento en honor á celebración francesa de Sainte Catherine.

Nesta festa, que se vén celebrando no país veciño dende hai mais de cen anos, as mozas de 25 anos solteiras, (as catherinettes), que traballaban nos talleres de alta costura de Paris, tomaban o día libre e saían de troula con vistosos tocados e sombreiros nos que predominaban as cores asociadas á santa: o verde (cor da esperanza) e o amarelo (cor da alegría).

Actualmente, este día é a festa dos modistas e costureiros e hai un importante concurso de sombreiros no que participan as máis importantes marcas de alta costura e as escolas de deseño.

No Feal tamén temos talento e creatividade dabondo e os gañadores desta edición foron:

• Primeiro premio: Daniel Santos Lago (1º A)
  • Segundo premio: Gema Díaz González (2º B)
  • Terceiro premio: Sabela Álvarez, Noa Picos e Sara Vázquez (1º A)

Merci beaucoup à tous/toutes pour votre participation !!