CREAMOS UN CLUB DE LECTURA

Este curso comezamos cunha nova experiencia proposta dende a biblioteca do colexio: formar un club de lectura. Pero..., que é iso? Pois trátase dun grupo de persoas ás que lles gusta ler; e que se xunta de cando en vez, para comentar e compartir as historias lidas.

Desta maneira, a través da aportación doutras persoas, podemos enriquecer o que cada unha de nós disfrutou da lectura; comprobar como diferentes persoas, damos diversas interpretacións á mesma historia; incluso descubrir aspectos novos do relato, que non atoparamos nun primeiro momento.

O noso club de lectura está formado por alumnas de 3º ciclo que se reunen unha vez ao mes para comentar o libro lido. A profesora encargada da biblioteca é a mediadora do grupo. Na primeira reunión, para a formación do club e reparto do primeiro libro, escollemos un nome para o noso club: Val do Tella.

Comezamos a nosa andaina!!