DÍA DA POESÍA

Comezou a primavera cun bonito día de sol, e aproveitamos a sacar os libros de poesía para amenizar e enriquecer o lecer das crianzas no día da conmemoración deste tipoloxía de textos. Foi unha fermosa maneira de estrear os bancos e mesas que agora locen no patio, sendo ocupadas por rapaces que adicaban uns minutos a ler poesía.

Tamén dende a biblioteca, ofreceuse a posibilidade, a quenes quixeran, de recitar en voz alta (co axuda dun micro e altavoz) algún poema e/ou estrofa poñendo en valor este texto literario e ambientando os oídos dos que escoitaban.

(clicar na seguinte imaxe dos libros temáticos para ver máis fotos)

Un grupo de crianzas de 4 anos de educación infantil, animáronse a crear uns pareados a partir dunhas palabras escollidas por eles; "tesouro e diamante". Cadaquen escolleu cal rexistrar e ilustraron dito poema como desexaron.