HOMENAXE Á NOSA QUERIDA ROSALÍA

DENDE O NOSO CENTRO, NON QUERÍAMOS DEIXAR PASAR UNHA CONMEMORACIÓN IMPORTANTE, COMO É O ANIVERSARIO DA NOSA GRANDE E QUERIDA ESCRITORA GALEGA, ROSALÍA DE CASTRO.

- XOGO MUSICAL:

Elaborouse un xogo co obxectivo de emparellar poemas musicados por diferentes artistas con distintos estilos musicais, con poemas escritos pola homenaxeada, tendo que escanear o código QR que acompaña a cada artista para escoitalo e logo asociar co poema que tocase, coa intención de que servise de excusa para ler /recitar algúns dos seus poemas e paralelamente, descubrir estilos musicais e artistas galegos.

(premede na imaxe para ver como xogaban un grupo de crianzas e outras actividades que fixeron)

OUTRAS PROPOSTAS QUE SE TRABALLARON DENDE AS AULAS:

(COMENTAMOS ALGUNHAS DELAS)

- Os fondos dos que dispón a biblioteca, espuxéronse para ser consultados

- O Alumnado de 6º EP aproveitou os ordenadores na aula de polos creativos, para buscar información da vida e obra da escritora e logo facer as súas presentacións

- O alumnado de 5º EP fixo uns cartaces con versos sobre as escritora, en formato banda deseñada.

- O alumnado de 1ºEP, fixeron un pequeno libriño con algunha información relevante da autora

O grupo de crianzas de 6º de EI, andiveron traballando algúns poemas a través da música, sobre todo, aqueles musicados por artistas que apadriñan algunhas aulas do cole neste curso, como Astarot, Uxía Senlle, De Vacas, Gaudi Galego

- Decorouse un fermoso cadro da escritora. Retrato de Luisa Carnés, que luce no mural conxunto na entrada do centro.

- Alumnado de 5ºEI, tamén traballaron entre outras actividades, sobre o poema "PARECE UNHA ROSA",  e fixo unhas fermosas creacións da súa figura humana.

- MURAL ROSALIANO:

Así de fermoso loce o mural sobre ROSALÍA DE CASTRO, cuns fermosos corazóns aludindo ao lema deste ano "O AMOR DA PATRIA GALEGA" (decorados por crianzas de infantil) de cara a esta poetisa galega

GRAZAS POR SEMPRE SUPER ROSALÍA!!!Sorriso