QUE SE EXPANDA A PAZ

Unha data no calendario escolar que lle adicamos todos os cursos, momentos de reflexión e traballo é a conmemoración do Día da Paz, aínda que desexamos que se lembre cada día, procurando o diálogo e a tolerancia no centro e alá polos espazos nos que nos desenvolvemos, procurando un mundo mellor entre todos e todas.

Neste caso, o alumnado do 2º ciclo de E.I., recrearon o símbolo da Paz coa estampación das súas mans, e rechearon a pomba da Paz utilizando a técnica do collage coa mestra de arte.

Tamén como actividade internivel e fomentando o compañeiro e as lecturas compartidas, dúas aulas de alumnado de 5º EP, leron contos de valores aos máis pequen@s do colexio, compartíronlles debuxos, pegatinas,...