24 DE OUTUBRO - DÍA DAS BIBLIOTECAS

Cada 24 de outubro é unha data sinalada para as bibliotecas e así o quixemos facer saber a toda a nosa comunidade educativa.

Dende a nosa biblioteca, quixemos aproveitar para dar a coñecer a temática do proxecto anual sobre o que imos aprender neste curso. E ademais nesta ocasión, comunicamos tanto a temática proposta por nós, que será a MÚSICA, como dende a Asesoría de bibliotecas que será a BANDA DESEÑADA; ambas ideas poden complementarse e enriquecerse.

Esa mañá, cada aula tiña proxectado nas pantallas, como saúdo de bos días, un cartaz que foi deseñado polo alumnado dun grupo 5º EP. Nel aparecían a mascota da biblioteca e a do comando verde (que se creou neste curso), mantendo un diálogo, presentado en formato banda deseñada. Acompañado dun exemplar de banda deseñada como enganche, como incentivo para introducir este texto.

Houbo aulas que tamén aproveitaron para comentar as normas de uso dunha biblioteca, a partir da lectura do fermoso conto "león de biblioteca", ed. Ekaré

Incluso houbo grupos de alumnado que aproveitaron para ir buscar fondos de banda deseñada, na biblioteca, para poñerse xa mans á obra en crear cómics.Sorriso

Tamén vironse crianzas quen tiveron momentos tranquilos de compartir un ratiño acompañado cun conto