DÍA DO LIBRO

Como cada ano, polo 23 de abril, conmemoramos o día do libro, e nesta ocasión quixemos facer un guiño á escritora Gloria Fuertes, xa que se cumplen 25 anos do seu pasamento.

* Montamos unha panel anunciativo con datos da súa biografía e algúns dos seus moitísimos poemas, para dar a coñecer esta importantísima e querida escritora na literatura infantil en castelán, que nos deixou  unha gran variedade de poemas, cantigas, adiviñas, pequenos contos de animais, pezas teatrais para os máis pequenos, e con grandes doses de humor.

- Como proposta dende a comisión de biblioteca, suxerimos facer un cartel expositivo sobre a escritora, deixando liberdade a cada aula para a súa elaboración.

(clica na foto para ver máis fotos)

* Outra actividade que acostuma a funcionar moi ben e lles gusta ao alumnado é o "apadriñamento lector": onde os maiores do cole de 5º e 6º len un conto aos máis pequenos.

Nesta ocasión o alumnado de 6º EP apadriñou a un grupo con nenos e nenas de 1º, 2º, 3º e 4º EP, mentras que o alumnado de 5º apadriñou un ou dous nen@ de EI.

Foi unha actividade ben fermosa, que puido ter lugar no patio exterior do cole, e por momentos observábase atención, concentración, goce,...Sorriso. Foi moi bonito

(clicar na seguinte imaxe para ver máis fotos)

* Tamén resulta do gusto das crianzas facer o préstamo-agasallo de contos que traen das súas casas ou buscan na biblio para intercambialos cos seus compañeir@s de aula