CERTAME DE ARTE ESCOLAR EUGENIO GRANELL

CERTAME DE ARTE ESCOLAR EUGENIO GRANELL.

De novo poidemos participar no Certame de Arte escolar da Fundación Granell, posto que coma ben sabedes, por mor da pandemia levaba 2 anos sen se convocar. Nesta xa nova edición o tema a taballar foi: A nosa personaxe favorita. Coma sempre cada quen decidiu como facela, formato, técnica, soporte...Ademais quero destacar a importancia de elexir aquelo que é apreciado persoalmente e que conrtibúe á desenvolver a súa sensibilidade emoconal. E así quedaron de variadas e espectaculares.

Unha grande recompesa a ese traballo tan ben feito, foi que ademais de tres premios individuais, o reato do alumnado poido asistir durante todas as vacacións de nadal a ver a súa obra de arte a un dos museos máis importantes de Santiago, dignificando a súa produción.

Mirade na fotografía ou aquí procesos, resultados e mostra na propoia fundación.