RECICLAXE DE MALAS NOVAS

Anxo Moure visitou o CEIP da Ramallosa. Por que?

Pois grazas á colaboración co Consorcio editorial, o "carballo con botas", que así se presentou, veu pasar unha xornada no colexio para facer un taller de reciclaxe de papel.

Esta actividade, da cal gozaron, alumnado de infantil e 1º ciclo de primaria, baseábase en transformar as noticias malas/ negativas en amor; nun corazón. Pero unha proposta estivo adornada de historias dos carballos, verbas de respeto, de rexeitamento a todo tipo de guerras e inxustizas.

Para iso, a pasada semana da prensa, estivemos traballando sobre este texto de uso social, e o alumnado buscou noticias negativas que hoxe, mediante a reciclaxe, convertiron nun CORAZÓN. Porque a "Papeliño", que así se chamaba a personaxe que acompañaba ao noso escritor, contantos, pacifista, ecoloxista,..., Anxo Moure, non lle gustaba a violencia, os gritos, as guerras, os insultos,...; solo lle gustaba a Paz, o amor, a tolerancia,... VALORES propicios para cambiara o mundo con corazón.

Finalmente a sesión remataba con ledicia e baile ao ritmo dos compases dunha pandeireta.

E tamén aproveitamos para que o alumnado de 2º, lle fixera unha entrevista no noso estudio de radio escolar Ramalloseir@s, e Anxo aceptou encantado.

GRAZAS CARBALLO CON BOTAS POR ENSINARNOS A RECICLAR E COIDAR O NOSO ENTORNO E O NOSO PLANETASorriso

CLICAR NA IMAXE PARA VISUALIZAR MÁIS FOTOS

Preme na imaxe para escoitar a entrevista a "Anxo Moure" en "Radio Ramalloseir@s"