Proxecto "Cóntame un Conto"

O pasado curso, o alumnado de 4º de ED. Primaria do centro, participou no proxecto: "Cóntame un conto", como un dos centros "piloto" da iniciativa. A pesares de que foi este nivel educativo o que fixo o traballo de recollida, edición e publicación destes traballos, houbo contos orais e historias do maís impresionantes para todos os discentes do centro. Nesta actividade en concreto, os conta contos Celso Fernández Sanmartín e María da Pontragha fixeron as delicias dos alumnos/as dos cursos de 4º de Ed. Infantil e 6º de Ed. Infantil.

Este curso 2022/23 continuamos co proxecto! E seguimos desfrutando dos contos que os maiores achegan aos nenos/as do centro!!

A actividade está promovida polo Arquivo do Patrimonio Oral da Identidade (APOI), do Museo do Pobo Galego e a Fundación Antonio Fraguas. O obxectivo deste programa é fundamentalmente promover o coñecemento da literatura popular galega de transmisión oral, así como a recollida de contos tradicionais galegos contados polos nosos maiores. Máis info sobre o proxecto, e publicación dos videos de todos os centros na web do APOI. Preme aquí para entrar!!

2ª EDICIÓN DO CERTAME / TRABALLOS PRESENTADOS:

(Estamos a subir as montaxes. En breve poderedes gozar de todos os contos deste ano)

1ª EDICIÓN DO CERTAME / TRABALLOS PRESENTADOS / GALA:

Cóntame un conto Portada

Preme nos seguintes atallos para ver ou descargar fotos e videos do acto

Atallo1      Atallo 2      Atallo 3

Cóntame foto final

Cóntame Quintana

"ACTUACIÓN/FORMACIÓN CON "CELSO FDZ." E "MARÍA DA PONTRAGHA"

OS NOSOS CONTOS

(Preme no título de cada video para poder velo a pantalla completa)