DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Neste ano sí puidemos conmemorar conxuntamente a data do 25 de novembro, tan sinalada no calendario, para recordarnos que debemos seguir loitando contra a violencia en calquera das súas facetas

Todo o colexio xuntámonos, no patio exterior, para unir as nosas voces e rexeitar todo tipo de violencia, lendo un manifesto e tamén para cantar, tocar e representar en linguaxe de signos a canción "A porta violeta", que, traducida ao galego, xa forma parte do noso repertorio musical!!

Podedes ver un par de montaxes fotográficas, os cartaces creados co alumnado cos lemas reivindicativos e o video de todo o cole cantando "A Porta Violeta" premendo aquí.

Ver o manifesto AQUÍ

Ademais todo o centro, traballamos esta temática nas aulas arredor do conto "O CHUVASQUEIRO DE AURORA", de María Márquez, e recollemos en papeis palabras, frases ou lemas cos que rechear un gran chuvasqueiro que se pode atopar na entrada do noso colexio. Así mesmo, nas nosas ventás visualízanse grandes cartaces morados con lemas ou palabras reinvindicativos que ilustran o sentir do alumnado ante este tipo de actos violentos contra a muller e, por extensión, contra calquera persoa.