DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN

O 21 de marzo, celébrase o día mundial do síndrome de Down. A Fundación Down Compostela lanza unha campaña de visibilización e sensibilización chamada "Calcetíns desparellados". Con este lema, pretende poñer en valor o concepto de diferenza e dar visibilidade á idea de que ningunha persoa é igual ca coutra e que precisamente esa diferencia é a que nos enriquece como sociedade.

Dende a casa, os profesores quixeros dar visibilidade a este día compartindo nas redes sociais as fotos dos nosos pés con diferentes calcetíns. Animámosvos a que vós tamén o fagades, que o compartades nas vosas redes sociais e, se queredes, tamén no Facebook e no Twitter de Down Compostela, empregando as etiquetas #calcetinesdesparejados #calcetinsdesparellados #tandiferentescomoiguais

Deixámosvos unha pequena presentación onde se recolle información sobre o síndrome de Down, de relevancia tanto para as familias como para os docentes, pois o familiar e o escolar son os dous factores que máis inflúen no desenvolvemento do alumnado. Podedes acceder á ela premendo sobre a imaxe.

De novo, moito ánimo nestes días.

Recibide unha agarimosa aperta.