Día da Poesía

Para conmemorar o día da poesía, o 21 de marzo, realizamos algunhas actividades como resumo do traballo previo feito nas distintas titorias sobre este tipo de texto: creación de poemas, versos decorando corredores, árbores con titulos como ramas e versos simulando follas, ilustración de poemas, recitado de poemas, identificación de poetas, creación de regueifas,... Tivemos a sorte de contar coa maleta de poesía, con fondos prestados por bibliotecas escolares da consellería, ademais dos dispoñibles no fondo da nosa biblioteca.

O alumnado de infantil e 1º ciclo de primaria, conmemorou este dia coa presenza de Pepe Sendón, que recitou algúns poemas do seu libro "animal Fun!" que previamente se traballou nas aulas. Clica AQUI para ver as imaxes.

Tamén @s alumn@s de 5º A, traballaron a poesía poñéndolle música. Clica AQUI para ver os resultados.