Skip to Content

Responder ao comentario

SEMANA DO 8 DE XANEIRO

VOLTAMOS COMEZAR O 2º TRIMESTRE, NESTA OCASIÓN RELIZANDO PROPOSTAS RELACIONADAS COA ESTACIÓN DE INVERNO, SEGUINDO CO COÑECEMENTO DA SERIE NUMÉRICA E DO DESCUBRIMENTO DAS LETRAS,... DE XEITO GLOBALIZADO

-- ALGÚNS AGASALLOS ESTABAN AGARDANDO NA AULA

APROVEITAMOS A XOGAR COS PAPEIS DOS ENVOLTORIOS E A ESTREAR OS NOVOS XOGOS

 

 

-- TEMÁTICA DO INVERNO

* VOCABULARIO: VISIONADO DE BITS SOBRE PRENDAS PROPIAS DA ESTACIÓN, DICINDO EN QUE PARTE DO CORPO SE POÑEN

  TAMÉN APROVEITAMOS PARA ORDEAR AS LETRAS DO ABECEDARIO E LOGO IDENTIFICAR AS INICIAIS DAS PALABRAS NOMINATIVAS DO VOCABULARIO TRABALLADO

* ADIVIÑA: DO PARAUGAS. ADEMAIS DE ESCRIBIR A SOLUCIÓN, CADAQUÉN DECOROU O SEU DE XEITO LIBRE; DESEÑOS CREATIVOS

* TRABALLAMOS TAMÉN SOBRE O POEMA "CANDO FAI MOITO FRÍO", DE CARMEN CALVO, TENDO QUE ASOCIAR A IMAXE DAS PRENDAS QUE APARECEN COA SÚA TARXETA OU ESCRIBINDO O SEU NOME, ADAPTANDO A ACTIVIDADE AO NIVEL MADURATIVO DAS CRIANZAS.

 

-- LOXICAMATEMÁTICA: SEGUIMOS PROPOÑENDO ACTIVIDADES QUE AXUDEN A TOMAR CONCIENCIA DOS NÚMEROS; DA SÚA POSICIÓN NA SERIE NUMÉRICA, DA SÚA REPRESENTACIÓN EN UNIDADES E DECENAS, DA DESCOMPOSICIÓN EN SUMAS DO MESMO Nº, MEDIANTE O CONTEO E ASOCIACIÓN CO CARDINAL,...

  

 

   

 

Responder



by Dr. Radut