Skip to Content

Responder ao comentario

do 23 ao 3 de MARZO

VOLTAMOS COMPARTIR CON VÓS DIVERSAS PROPOSTAS SOBRE AS QUE ANDIVEMOS TRABALLANDO NOS ÚLTIMOS DÍAS DE FEBREIRO E INICIOS DE MARZO.

- 23 DE FEBREIRO, ANIVERSARIO DE ROSALÍA DE CASTRO: FALAMOS DESTA AUTORA COMO UNHA DAS NOSAS ESCRITORAS GALEGAS MÁIS ILUSTRES, LEMOS O SEU POEMA "ADIÓS RÍOS ADIÓS FONTES", NO QUE SE REFLEXA A SÚA NOSTALXIA E AMOR POLA SÚA TERRA GALEGA E DECORARON O SEU RETRATO AO ESTILO ANDY WARHOL.

   

 

UN AMOR SIMILAR POLA NOSA CONTORNA, QUEREMOS TRASLADAR ÁS NOSAS CRIANZAS, E PEDIMOS A COLABORACIÓN DAS FAMILIAS, PARA RECUPERAR E RECOLLER OS TOPÓNIMOS DO NOSO CONCELLO,  PARA COÑECELOS E INTENTAR QUE NON SE PERDAN; DE ONDE DERIVA O NOME DO NOSO COLEXIO, E DO LUGAR ONDE VIVEN?, SE CADRA A CASA DOS SEUS AVÓS É COÑECIDA POR UN ALCUME POR ALGÚN MOTIVO NATURAL?, OU HAI ALGÚN RÍO OU FONTE OU PONTE PRETO DA VOSA CASA E NON SABÍAMOS O SEU NOME?, O PROPIO APELIDO PODE TER RELACIÓN CUN ELEMENTO NATURAL?,...; AXUDEMOS QUE O NOSO PATRIMONIO EN FORMA DE TOPÓNIMOS, NON SE PERDA EN AGRADECEMENTO A TODOS OS ANTEPASADOS

 

- COIDADO POLA CONTORNA:

   AO LONGO DESTES DÍAS TOCOUNOS SER "COMANDO VERDE": LEVAR RESTOS ORGÁNICOS DAS MERENDAS AO COMPOSTEIRO, LIMPAR DE LIXO O PATIO DO COLEXIO E COIDAR O NOSO HORTO NO QUE INICIAMOS A PLANTACIÓN. QUEDAMOS BASTANTE ASOMBRADOS DA CANTIDADE DE LIXO QUE RECOLLEMOS PORQUE OS MAIORES NON  FAN UN BO USO DAS PAPELEIRAS E MANCHAN O ESPAZO NO QUE XOGAN E CONVIVEN CADA DÍA.

        
 

   * FIXEMOS UNHA SAÍDA Á CARBALLEIRA QUE LINDA CO COLEXIO, NESTA OCASIÓN PARA IR VER O RÍO TELLA, QUE NON COÑECÍAN E FORMA PARTE DA RIQUEZA DO COMCELLO DE TEO. ADEMAIS CO BO TEMPO É MOI AGRADABLE PASEAR ENTRE A NATUREZA, GOZAR DA TRANQUILIDADE, DO CANTAR DOS PAXARIÑOS QUE XA VOLTAN.

E UN RETO QUE AFRONTAMOS, NESTE PASEO, FOI BAIXAR E SUBIR A PENDENTE QUE SEPARA A BEIRA DO RÍO DO MONTESorriso

 

- LOXICAMATEMÁTICA:

   * ORDENAR A RECTA NUMÉRICA EN ORDE ASCENDENTE E REPRESENTAR A CANTIDADE QUE CORRESPONDA

   * USO DO DADO DE PUNTOS: RECOÑECER A CANTIDADE QUE INDICA A TIRADA DO DADO, IDENTIFICAR O CARDINAL QUE A REPRESENTA NA RECTA NUMÉRICA E REPRSESENTALO NO NÚMERO DE GOMETS/BOTÓNS A COLOCARLLE A UN BONECO DE NEVE. TAMÉN APROVEITAMOS A APRENDER UNHA ADIVIÑA SOBRE ESTE PERSONAXE, BUSCAR AS VOGAIS NO TEXTO E LOGO FACER UN RECONTO DAS MESMAS

  

 

   * RECONTO DA CANTIDADE DE PLÁSTICO XERADO DURANTE O MES DE FEBREIRO,  QUE SE FOI REXISTRANDO NUNHA TÁBOA CADA DÍA NO MOMENTO DAS MERENDAS. NESTA OCASIÓN, DE ENTRE BOTES, BRICKS E ENVOLTORIOS, SEGUIMOS XERANDO MAIOR CANTIDADE NO NÚMERO DE ENVOLTORIOS. PERO ESTAMOS SATISFEIT@S PORQUE IMOS REDUCINDO AQUELES PLÁSTICOS DUN SO USO QUE PODEMOS, COMO É O CASO DO PAPEL ALBAL OU FILME.

 

- PROXECTO SOBRE OS GATOS: 

IMOS AVANZANDO NA BUSCA DE INFORMACIÓN E NO DESCUBRIMENTO DE NOVOS CONCEPTOS COMO: QUE SIGNIFICA UN SER VIVO, UN MAMÍFERO OU UN VIVÍPARO E OVÍPARO.

O DIÁLOGO PARTIU DA CUESTIÓN, QUE É UN SER VIVO? HOUBO VARIAS OPINIÓNS E APORTACIÓNS (EXE.:"É ESTAR VIVO", "NÓS NON SOMOS SERES VIVOS, SOMOS PERSOAS", "SE TEN PATAS É UN SER VIVO") FINALMENTE CHEGAMOS A CONCLUSIÓNS:

 

- PSICOMOTRICIDADE: NA SESIÓN DESTA SEMANA, FIXEMOS UN PEQUENO QUENCEMENTO E LOGO UN PERCORRIDO TRABALLANDO O COÑECEMENTO DAS POSIBLIDADES DO CORPO (DESPLAZARSE A CATRO PATAS, PINCHACARNEIRO) E O INTERIORIZACIÓN DE NOCIÓNS ESPACIAS (POR DEBAIXO, POR DENTRO, POR ENRIBA)

 

 

 

Responder



by Dr. Radut