Responder ao comentario
SEMANA do 6 ao 10 de FEBREIRO
ESTÁN PRETO OS FESTEXOS DO ENTROIDO, POLO QUE ANDAMOS COS PREPARATIVOS DA FESTA QUE FAREMOS NO COLEXIO O VENRES 17: ENSAIOS, ADORNOS PARA AMBIENTAR O ESCENARIO,...
OUTRAS ACTIVIDADES QUE SE FIXERON NESTA SEMANA:
_ PLANTACIÓN:
COMO DECÍAMOS A SEMANA PASADA, PASOU A CANDELORIA, E INICIAMOS AS PLANTACIÓNS DALGUNHAS VERDURAS, QUE SOPORTAN A FRIAXE DAS NOITES DE XEADA QUE SE ESTÁN PRODUCINDO NESTE MES DE FEBREIRO. O NOSO PEQUENO HORTO, SITUADO NA ZONA DE XOGO DO ALUMNADO DE INFANTIL, XA TEN PLANTADOS COLIFLOR, BROCOLI, PORROS, ALLOS E CHÍCHAROS, ESTAS LEGUMES FORON SEMENTADAS POLO NOSO GRUPO. AGORA, FACER OS SEUS COIDADOS E ESPERAR QUE MEDREN E NOS APORTEN MOITOS FROITOS
- LECTOESCRITURA:
TRABALLO DE CANTIDADE COS NOMES- IDENTIFICAR E AGRUPAR OS NOME POLO NÚMERO DE LETRAS. APROVEITAMOS A ASOCIAR AS FIGURAS XEOMÉTRICAS
COMPOSICIÓN CON LETRAS MÓVILES DE VOCABULARIO RELACIONADO COA TEMÁTICA DE ENTROIDO
- EXPERIMENTACIÓN: APROVEITANDO OS DÍAS DE SOL, SAÍMOS AO PATIO A XOGAR COAS SOMBRAS DO CORPO E TAMÉN CUNHAS PEZAS DE CORES PARA OBSERVAR O SEU REFLEXO NO CHAN E INCLUSO DE QUE CORES SE VEN AS COUSAS SE MIRAMOS A TRAVÉS DELAS.
- OBRADOIRO DO TRAXE TRADICIONAL COA A. C. A MÁMOA - LUOU- TEO, QUENES NOS MOSTRARON AS PEZAS DO TRAXE DE GALA E DE COTÍO, DE MULLER E DE HOME.
PARECEUNOS IMPORTANTE QUE, XA QUE NOS IMOS CARACTERIZAR NO ENTROIDO DESTE ASPECTO DO PATRIMONIO CULTURAL GALEGO, QUE AS NOSAS CRIANZAS, COÑECESEN AS DIFERENTES PEZAS QUE COMPOÑEN O TRAXE TRADICIONAL, QUE SUPÓN UNHA RELIQUIA DENTRO DA NOSA CULTURA. GRAZAS A ANDREA E PABLO QUE SE VESTIRON PARA NÓS E A GABRIELA POR EXPLICARNOS COMO QUE ERA CADA PRENDA. E FINALMENTE, EN TODA FESTA HAI MÚSICA, E ASÍ REMATARON O OBRADOIRO PARA NÓS, CUNHA PEZA INTERPRETADA AO SON DAS PANDEIRETAS; A IOTA DE "TOUTON"
TRAXES DE GALA TRAXES DE COTÍO
LINDÍSIMOS TRAXES!!!