Skip to Content

Responder ao comentario

SEMANA do 30 XANEIRO ao 3 FEBREIRO

O TEMPO PASA RÁPIDO, XA SE INICIOU O MES DE FEBREIROSorprendido.

- REMATAMOS O MES DE XANEIRO CONMEMORANDO O DÍA DA PAZ ESCOLAR. NO TRABALLO DE AULA:

   *DESCUBRIMOS OS SÍMBOLOS DA PAZ,  E QUEN FOI GANDI,

   *APRENDIMOS UNS VERSOS DO POEMA DE GLORIA FUERTES "SOLO 3 LETRAS PARA ESCRIBIR PAZ, LA P, LA A Y LA Z, SOLO 3 LETRAS",

   *DIALOGAMOS SOBRE O NECESARIO E POSITIVO QUE É AXUDAR AOS DEMAIS DA MANEIRA QUE POIDAMOS, NON FACER A VIOLENCIA QUE CAUSA DANO E TRISTEZA.

NÓS SOMOS UN GRUPO, E ENTRE TODOS E TODAS INTETAREMOS AXUDARNOS E RESPETARNOS

   

LEMOS O CONTO "WANGARI Y LOS ÁRBOLES DE LA PAZ", E DÉMONOS CONTA QUE HAI XENTE QUE NON QUERE FACER A PAZ, QUE TRATA MAL ÁS PERSOAS QUE BUSCAN A XUSTIZA, A IGUALDADE; "NON É XUSTO"

E A NIVEL DE COLE, XUNTOS COMO COMUNIDADE, CANTAMOS UNHA VERSIÓN GALEGA DE "IMAGINE", DE JOHN LENNON, ACOMPAÑADA POLOS INSTRUMENTOS NAS MANS DE MOITO ALUMNADO.

   

- PROPOSTA DE LECTOESCRITURA CO NOME:

CADA DÍA C@ ENCARGAD@, MIRAMOS CANTAS LETRAS TEN O SEU NOME E SE HAI OUTROS CON IGUAL CANTIDADE?

 

- EXPERIMENTACIÓN:

XA SEMANA PASADA INICIAMOS ESTE TRABALLO: FIXEMOS UN EXPERIMENTO CON XICES DE CORES E, COMPROBAMOS QUE SE AS MOLLAMOS EN AUGA MISTURADA CON AZUCRE, A COR NON SE DIFUMINASorriso

 

 

DESPOIS DE FACER O EXPERIMENTO, PINTAMOS, FIXEMOS AS NOSAS CREACIÓNS PARA COMPROBAR QUE O XIZ NON SE BORRABA

E APROVEITAMOS A TRABALLAR CO TEXTO INSTRUCTIVO, RECORDANDO AS SÚAS PARTES E A SÚA ESTRUCTURA, FACENDO TAMÉN ESCRITURA CONTEXTUALIZADA (É DICIR, ESCRIBIMOS CUN MOTIVO), TRABALLANDO A ORGANIZACIÓN NO PAPEL, O RECOÑECEMENTO DE LETRAS PARA ORDENAR A COMPOSICIÓN DO TÍTULO, INICIÁMONOS NO USO DE ORDINAIS. UNS EXEMPLOS:

 

- LOXICAMATEMÁTICA:

   * ASOCIAR E AGRUPAR CANTIDADES, REPRESENTADAS EN CARTAS CON DISTINTOS ELEMENTOS (DEDOS, PAUS, PUNTOS), PARA SEGUIR FAMILIARIZÁNDOSE COS CARDINAIS, COA SÚA CANTIDADE, COA SÚA ORDE NA SERIE NUMÉRICA

 

   * APROVEITAMOS QUE XA REMATAMOS O MES DE XANEIRO, PARA FACER UN RECONTO DOS DIVERSOS PLÁSTICOS QUE XERAMOS NA NOSA AULA: BOTES, BRICKS E ENVOLTORIOS DE PLÁSTICOS. A PARTIR DA TÁBOA DE RECOLLIDA DA DATOS QUE MARCAMOS CADA DÍA, USAMOS DISTINTO MATERIAL PARA FACER A REPRESENTACIÓN DAS CANTIDADES ANOTADAS (CORCHOS- BOTES, TACOS- BRICKS, PEZAS CIRCULARES- ENVOLTORIOS).

FIXEMOS UN RECONTO MANIPULATAIVO- ILUSTRATIVO E, DÉMONOS CONTA QUE XUNTAMOS MÁIS ENVOLTORIOS PORQUE 39 É MÁIS GRANDE (BUSCAMOS E SITUÁMOLO NA TÁBOA NUMÉRICA), AÍNDA QUE A FILA DOS BOTES ERA MÁIS LONGA E A NIVEL VISUAL, PENSABAN QUE ERA ONDE HABÍA MÁIS.

   

ADEMAIS XA ENCHEMOS O COLECTOR COS PLÁSTICOS DUN SO USO, DAS MERENDAS, EN TAN SO 13 DÍAS, DENDE O 16 DE XANEIRO ATA O 1 DE FEBREIROSorprendido

POUCO A POUCO AS CRIANZAS VANSE CONCIENCIANDO, E REFLEXIONANDO SOBRE ESTE TEMA, QUE É O IMPORTANTE. OXALÁ AS AUTORIDADES AXUDARAN NESTE ASPECTO!

     

- 2 DE FEBREIRO, DÍA DA CANDELORIA, FALAMOS DESTA DATA POLO SIGNIFICADO QUE TEN NO ÁMBITO NATURAL DENDE TEMPOS PASADOS:

   *DISE QUE É O DÍA DO CASAMENTO DO PAXAROS ("A PARTIR DA CANDELORIA NINGUNHA AVE VOA SOA"),

   *TAMÉN NO ÁMBITO AGRÍCOLA, ERA O INICIO DA LUZ, A PARTIR DESTE DÍA QUE COMEZABAN A PREPARAR AS TERRAS PARA SEMENTAR. NÓS TAMÉN IMOS APROVEITAR A PLANTAR NAS NOSAS XARDINEIRAS, PERO QUE SE PLANTA NESTAS DATAS?

   *NO ÁMBITO RELIXIOSO, É COÑECIDA COMO A FESTA DAS CANDEAS, QUE ACENDÍAN E BENDECÍAN COMO SÍMBOLO DE FERTILIDADE, DE PROTECCIÓN FRENTE ÁS DESGRAZAS

  

GRAZAS Á COMPAÑEIRA BERENA QUE NOS MOSTROU UNS NIÑOS, UN QUE CREOU E OUTRO NATURAL QUE ATOPOUSorriso

- INICIAMOS A ACTIVIDADE DE PRÉSTAMO DE CONTOS, NA QUE CADA VENRES AS CRIANZAS LEVAN UN CONTO Á CASA PARA COMPARTIR A SÚA LECTURA COA SÚA FAMILIA E GOZAR DUN TEMPO DE GOCE E DIÁLOGO ARREDOR DO CONTO

             

Responder



by Dr. Radut