El techo del mundo

O alumnado de 4º, 5º e 6º asistiu, o 25 de outubro, á proxección da película de animación "El techo del mundo" que tivo lugar no Auditorio de Ourense.

"1882, San Peterburgo. Sasha é unha nena aristócrata Rusa que creceu escoitando as marabillosas aventuras do seu avó, Olukin. Este famosos explorador é coñecido por inventar o "Davai", un gran barco creado co fin de emprender unha viaxe para conquistar o Polo Norte, pero que por desgraza, supuxo a súa desaparición.

Este feito provocou que a reputación da familia de Sasha e o nome do seu avó se vexan desacreditados pola poboación rusa. Para recuperar o honor da súa familia, a protagonista decide seguir os pasos do seu avó e reúne toda a valentía necesaria para ir na súa procura".

O alumnado disfrutou moito co visionado desta película de animación.