Despedida do profesorado de prácticas

Emotiva Despedida ao Profesorado de Prácticas de Educación Infantil e Primaria.

O pasado 23 de febreiro, o noso colexio encheuse de nostalxia e gratitude ao despedir ao profesorado de prácticas de Educación Infantil e Primaria que nos ten acompañado dende o inicio deste curso escolar. Nun emotivo acto, tanto estudantes como persoal docente quixeron expresar o seu aprecio e recoñecemento a; Xoel, Carlos, Lucía, Beatriz, Jaira e Zoe, xa que deixaron unha pegada imborrable na nosa comunidade educativa.

Dende o primeiro día, este equipo de futuros docentes integrouse plenamente na vida escolar, compartindo a súa experiencia, coñecementos e paixón pola ensinanza co alumnado e profesorado por igual. A súa dedicación e compromiso foron exemplares, inspirando a todos aqueles que tivemos o privilexio de traballar ao seu carón.

Durante a despedida, sucedéronse palabras de agradecemento e afecto por parte dos nenos e nenas, que recordaron con agarimo os momentos compartidos no aula e as ensinanzas recibidas. Ademais, o persoal docente tamén quixo destacar a invalorable contribución do profesorado de prácticas no enriquecemento da experiencia educativa do noso alumnado.

A presenza deste equipo de estudantes de maxisterio foi un agasallo para o noso cole. A súa dedicación e compromiso deixaron unha marca imborrable nos nosos corazóns e na aprendizaxe do noso alumnado.

Como mostra de agradecemento, entregáronse pequenos obsequios, entre os que destacamos o libro titulado “Gracias. 72 kilos”, de recoñecemento ao profesorado de prácticas, como símbolo de aprecio e gratitude polo seu traballo durante a súa estancia no noso colexio. Sen dúbida, a súa partida deixa un baleiro que será difícil de encher, pero tamén nos enche de ledicia saber que levan consigo o agarimo e os recordos desta comunidade educativa que sempre os recibirá con brazos abertos.

A despedida ao profesorado de prácticas de Educación Infantil e Primaria foi un momento de reflexión e celebración, no que puidemos expresar o noso máis sincero agradecemento pola súa invalorable contribución ao crecemento e desenvolvemento do noso cole. Aínda que marchan fisicamente, o seu legado perdurará en cada un de nós, inspirándonos a seguir adiante co mesmo compromiso e dedicación que eles nos ensinaron.

Que vos vaia moi bonito!

Festa de despedida do alumnado de Ed. Infantil