Obradoiro de SOGAMA sobre reciclaxe

Descubrindo as 3 erres e os segredos dos contedores na Aula de Psicomotricidade

O 24 de xaneiro, nunha xornada divertida e educativa, o alumnado de Ed. Primaria do noso cole, tivo a oportunidade de mergullarse no fascinante mundo do coidado do medio ambiente grazas ao obradoiro levado a cabo na Aula de Psicomotricidade. A encargada de guialos nesta viaxe educativa foi Nuria, unha representante de Sogama, a Sociedade Galega do Medio Ambiente.

O obradoiro tivo como obxectivo principal ensinar aos nenos e nenas a importancia das "3 erres": Reducir, Reutilizar e Reciclar. Nuria, co seu entusiasmo contaxioso, logrou captar a atención dos cativos desde o primeiro momento, convertendo a actividade nunha experiencia inesquecíbel.

Os nenos e nenas participaron en dinámicas interactivas que lles permitiron comprender a necesidade de reducir o consumo de recursos, reutilizar obxectos en lugar de desbotar e reciclar para darlles unha nova vida. Cos materiais visuais e prácticos, foron descubrindo como cada quen pode contribuír ao coidado do noso  planeta.

Pero a aprendizaxe non se detivo aí. A parte máis emocionante do taller foi cando Nuria introduciu aos nenos no mundo máxico dos contedores. Descubriron as cores e símbolos que identifican a cada tipo de contedor e aprenderon cal é o lugar axeitado para depositar cada tipo de residuo.

Entendemos que é esencial que desde unha temperá idade os nenos e nenas adquiran conciencia ambiental. Queremos que se convertan en gardiáns do planeta, e este tipo de obradoiros permítelles comprender o seu papel crucial na preservación do medio ambiente.

Mostrámonos encantados coa iniciativa e agradecemos a Sogama por brindar esta valiosa oportunidade de aprendizaxe ao noso alumnado. Este obradoiro, ademais de proporcionar coñecementos prácticos sobre a xestión de residuos, tamén puxo a semente da responsabilidade ambiental nos corazóns do noso alumnado. Sen dúbida, foi unha experiencia educativa enriquecedora que deixou a todos cun sorriso e un maior compromiso co coidado do noso planeta.