Despedida de Aitor

Emotiva despedida de Aitor, mestre de prácticas.

Nun cálido e emotivo encontro, a comunidade educativa reuniuse na aula de psicomotricidade para despedir a Aitor, o noso querido mestre de prácticas, que rematou a súa etapa formativa no noso colexio. O acto estivo chea de agradecementos, bos desexos e momentos entrañables que reflectiron o impacto positivo que Aitor deixou no noso corazón.

Aitor, ao longo da súa etapa no noso colexio, demostrou un compromiso excepcional, unha actitude positiva e un amor innato polo ensino. As súas achegas na aula non só foron valiosas para o alumnado, senón que enriqueceron a experiencia educativa de todo o persoal.

O alumnado, cheo de agarimo, preparou unha pequena sorpresa, coa entrega dun exemplar dedicado do libro “Maestra de pueblo” con mensaxes de agradecemento que expresaron o seu agradecemento pola dedicación e esforzo de Aitor. Entre risas e bágoas de emoción compartidas, Aitor recibiu este agasallo simbólico en agradecemento polo seu tempo e compromiso.

A despedida concluíu cunha foto de grupo, recollendo o espírito de unión e agradecemento que marcou este día tan especial. Aínda que Aitor parte cara a novos horizontes, o seu legado e contribución perdurarán no seo da comunidade educativa. Desexámoslle éxito en todas as súas viaxes futuras e esperamos que as portas da nosa escola estean sempre abertas para el.

Adeus, Aitor, e grazas por formar parte da nosa familia educativa!