Actividades de 5º de Ed. Infantl no 1º trimestre

Diversión nas aventuras de 5º de educación infantil durante o primeiro trimestre!

Nun remuíño de risas, descubrimentos e momentos inesquecibles, o alumnado de 5º de Educación Infantil ofreceu durante o primeiro trimestre do curso 2023/2024 un espectáculo digno dos récords.

O laboratorio da imaxinación converteuse na sede de marabillosas experiencias manipulativas. Con mandilóns de cores e ollos cheos de marabilla, aprendices de científicos mesturaron cores, experimentaron con texturas , descubriron a arte de mesturar, . Quen diría que a ciencia podería ser tan divertida!

Nunha busca épica dos tesouros da natureza, os intrépidos exploradores de 5º de Educación Infantil aventuráronse polo recinto escolar, descubrindo insectos misteriosos, follas con formas peculiares e quizais o escondite secreto dos insectos bromistas para traballar o outono na súa aula.

Non faltaron as festas, risas e alegría! O primeiro trimestre estivo cheo de celebracións que sacudiron os cimentos da escola. Desde aniversarios, día da alimentación, magosto, Samaín… ata festivais de baile improvisados, os pequenos xenios de 5º de Educación Infantil demostraron que saben celebralo de xeito divertido.

Co primeiro trimestre a piques de aparecer no espello retrovisor, o alumnado de 5º de Educación Infantil está preparado para máis aventuras e descubrimentos no seguinte capítulo da súa viaxe educativa!

A diversión nunca para na nosa escola!