Xogando ao atletismo con 4º e 5º de Ed. Primaria

Éxito Deportivo na Participación de "Xogando ao Atletismo" do Programa Xogade.

O pasado xoves 30 de novembro de 2023 o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro sumouse con entusiasmo á actividade deportiva "Xogando ao atletismo", enmarcada no programa deportivo Xogade. A xornada reuniu ao alumnado de 4º e 5º de Primaria do noso colexio, así como doutros centros educativos destacados da comarca, creando un ambiente de competición amistosa e compañeirismo.

Nesta emocionante xornada participou activamente o alumnado dos seguintes colexios: A Ponte, Curros Enríquez, Divino Maestro, Guillelme Brown, Inmaculada, Luis Vives, O Couto, San Pío X, Santo Ángel, Seixalbo, Virgen de Covadonga e Vistahermosa. A diversidade de participantes enriqueceu aínda máis a experiencia, fomentando o compañeirismo e a integración entre os distintos centros educativos.

A mañá estivo chea de emocionantes actividades que puxeron a proba as habilidades e destrezas atléticas dos nosos nenos e nenas deportistas. Participamos nas seguintes probas: a carreira de 10x10 metros, o lanzamento de shootx, o salto cos pés xuntos desde unha posición de pé, o lanzamento de balón medicinal cara atrás e o salto lateral desde un obstáculo baixo. Cada proba desafiou aos participantes a dar o mellor de si, fomentando o espírito competitivo dun xeito saudable.

O punto culminante da xornada chegou coas emocionantes carreiras de relevos, algunhas delas con obstáculos que engadiron un toque extra de emoción e reto. O alumnado demostrou un alto nivel de habilidade, traballo en equipo e resistencia ao longo destas competicións, deixando claro que o espírito deportivo está vivo e forte no CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro.

Ao remate da actividade, os e as participantes expresaron o seu entusiasmo e alegría pola experiencia. O alumnado do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro xa está agardando futuras invitacións e eventos deportivos similares. A xornada foi un éxito rotundo grazas ao esforzo e dedicación do alumnado, así como ao apoio do profesorado e persoal do centro.

En resumo, a participación no "Xogando ao atletismo" estreitou os lazos deportivos entre os centros educativos participantes e deixou unha pegada indeleble na memoria dos nosos nenos e nenas deportistas.

Agardamos futuras oportunidades para mostrar o noso talento e deportividade no ámbito escolar!