Obradorio "Puas, sustos e outros disgustos"

O alumnado do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro aprende primeiros auxilios no Obradoiro "Pupas, sustos e outros disgustos"

O pasado 3 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro participou activamente no obradoiro educativo “Pupas, sustos e outros disgustos”, unha iniciativa dirixida a ensinar ao alumnado as habilidades básicas de primeiros auxilios.

O obradoiro, deseñado para achegar tanto a teoría como a práctica, abordou unha variedade de situacións comúns e non tan habituais que poden xurdir na vida cotiá. Desde simples arañazos e mordeduras ata situacións máis graves como traumas e queimaduras, os nenos e nenas recibiron información valiosa sobre como actuar con seguridade e eficacia.
Baixo a orientación de profesionais formados en primeiros auxilios, os estudantes mergulláronse en clases prácticas que incluíron técnicas para tratar feridas leves, recoñecer sinais de mordeduras e saber que facer en casos de trauma grave.

Ademais, proporcionouse información sobre como responder ás queimaduras graves e como abordar as situacións nas que unha persoa está ferida e aparentemente non responde.

A actividade non só proporcionou aos estudantes coñecementos prácticos valiosos, senón que tamén construíu confianza e empatía en situacións de emerxencia. O profesorado participante destacaron a importancia de educar ao alumnado nos primeiros auxilios, xa que estas habilidades poden marcar a diferenza na resposta rápida e eficaz ante situacións imprevistas.

A comunidade educativa do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro valorou a iniciativa e expresou o seu agradecemento aos organizadores do obradoiro por facilitar ao alumnado ferramentas prácticas para afrontar situacións de emerxencia. A educación en primeiros auxilios preséntase como un compoñente crucial na formación integral do alumnado, preparándoo para ser cidadáns responsables e solidarios na sociedade.