Bitácora. Un caderno musical

O alumnado de 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria asistiu ao Auditorio Municipal para presenciar o concerto de música electrónica: “Bitácora. Un concerto musical”.

Un submarino perdido na inmensidade do océano precisa reiniciar todos os seus sistemas de navegación para poder volver ao seu fogar. Para conseguilo, a tripulación deberá seguir as instrucións de Bitácora, un caderno musical. O espectáculo permitiu ao alumnado coñecer a música electrónica interpretada por instrumentos coma o ewi, o octapad ou o theremin.

O obxectivo principal desta actividade foi darlles a coñecer a música electrónica e algúns dos instrumentos cos que se pode interpretar, así como axudarlles a comprender e valorar elementos significativos da música electrónica facendo que gocen das experiencias e creacións artísticas e contribuíndo, así, ao seu enriquecemento persoal