Visita ao IES As Lagoas

O 28 de xaneiro, o alumnado de sexto curso realizou unha visita de portas abertas ao IES das Lagoas que organizou o seu Director, D. Carlos Varela, para que se fosen familiarizando co centro que previsiblemente os acollerá a partir de setembro deste ano.

Fixemos un percorrido por diversas instalacións do centro: biblioteca; aulas, ximnasio, patios... e asemade, tivemos ocasión de preguntarlle ao alumnado de primeiro da ESO sobre aqueles aspectos que tiñamos dúbidas. Eles, amablemente, nos comentaron como foron os primeiros días de adaptación ao centro e nos adiantaron información sobre a dificultade coa que nos imos atopar á hora de estudar.

A xornada resultou moi proveitosa xa que resolvéronsenos moitos dos temores que tiñamos en mente e que nos estaban quitando o sono. Por outra banda, compartimos esta experiencia cos nosos futuros compañeiros do CEIP As Mercedes.

Xa estamos desexando que chegue setembro, aínda que imos botar de menos o noso querido cole do Manuel Sueiro.