SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR

O PRAZO PARA FACER A SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR É DO 1 AO 9 DE XULLO, AMBOS INCLUSIVE. PÓDESE DESCARGAR O MODELO DE AUTODECLARACIÓN NO ARQUIVO ADXUNTO OU SOLICITALO NO COLEXIO.

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR.

Teñan en conta que para cubrir o modelo de autodeclaración a renda neta per cápita familiar obterase como resultado de realizar os seguintes cálculos en base á declaración da renda do exercicio 2020.

Polo tanto faranse as seguintes operación coa declaración do IRPF.

Casiña 435 + casiña 460 – casiña 595

O resultado obtido dividirase polo número de membros que forman parte da unidade familiar.

O concepto  de unidade familiar será o definido na normativa do IRPF.

CONCEPTO DE UNIDADE FAMILIAR

1.- No caso de matrimonio:

A unidade familiar está integrada polos cónxuxes non separados legalmente e se os houber:

a).- Os fillos mennores, con excepción dos que, co consentimiento dos país vivan independientemente destes.

b).- Os fillos maiores de idade incapacitados xudicialmente suxeitos á patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

c).- Hai que ter en conta que a mayoría de idade acádase ao cumplir 18 anos.

En ausencia de matrimonio:

A unidade familiar está integrada polo pai ou pola nai e a totalidade dos fillos que convivan co pai ou coa nai e reúnan os requisitos da modalidade anterior.

Polo tanto, calquera outra agrupación familiar, distinta das anterirores, non constitúe unidade familiar a efectos do IRPF.

O número de membros da unidade familiar realizarase atendendo á  situación existente o dia 31 de decembro de cada ano.

Nas parellas de feito só un dos membros (pai ou nai) poden formar unidade familiar cos fillos que reúnan os requisitos anteriormente comentados.

O mesmo criterio é aplicable nos casos de separación ou divorcio con garda e custodia compartida.

MODELO AUTODECLARACION 21- 22.pdf1.17 MB