BOAS NOVAS PARA O ALUMNADO DO IESP ELVIÑA

O Delegado Territorial da Xunta de Galicia na Coruña, D. Gonzalo Trenor, visitou hoxe o IES Plurilingüe Elviña para compartir coa comunidade educativa a próxima dotación dunha pista polideportiva cuberta no espacio do patio.

As novas instalacións contribuirán moi positivamente á actividade do centro desde o vindeiro curso, poñendo en valor todo o potencial do maior espazo do centro, e arranxando as áreas desgastadas polo paso do tempo. O alumnado desfrutará de mellores medios para a práctica deportiva e outras actividades de exterior e de vida saudable, e de áreas de acollemento máis seguras e confortables en todas condicións meteorolóxicas durante o lecer.

A iniciativa enmárcase dentro das actuacións contempladas no Plan de Nova Arquitectura Pedagóxica, e conta co apoio do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, no programa operativo FEDER Galicia 2014–2020. Engádese a outras iniciativas en curso da Xefatura Territorial da Coruña contribuintes á modernización das instalacións do centro.

Podese ler máis información nas canles oficiais de comunicación e nos medios de prensa que se fixeron eco no mesmo día, como a La Voz de Galicia, El Ideal Gallego e Cadena Cope.

Patio IESP Elviña