COVID 19

ACTUALIDADE

CONFERENCIA DE VICENTE GARRIDO
Psicólogo criminalista

O alumnado de bacharelato conectou esta mañá co
psicólogo e criminalista Vicente Garrrido

SEMANA DE DISTRIBUCIÓN DE FROITA FRESCA

Ao longo dos recreos das próximas semanas distribuirase
froita fresca procedente do programa FOGGA.

CONCURSO DE MÁSCARAS
+info BIBLIOTECA

Participación na Olimpíada Matemática

Un ano máis, o departamento de matemáticas participou na Olimpíada Matemática Galega. Nesta ocasión asistiron as alumnas de 1.º bacharelato Isabel T., Emma V.
e de 2.º, Carla A. e Juan P.  Os docentes foron Alberto L. e María C., acompañados na fotografía pola profesora Covadonga Rodríguez-Moldes.

Parabéns a todos e todas as participantes!!!

05 Circular caso covid (20 de xaneiro)

Comunicamos que desde o día  19 de xaneiro están confirmados 6 casos positivos no centro educativo ao que acode o seu fillo ou a súa filla.Aínda que a maioría dos contactos estreitos declarados están a dar negativo nas probas realizadas, cómpre mantermos a máximo rigor nas medidas de protección individual e de seguridade colectiva.
Agradecemos a súa colaboración imprescindible para que ningún membro da comunidade educativa aisista presencialmente ao instituto no caso de manifestar algún síntoma1 compatible coa covid19.

04 Circular caso covid (15 de xaneiro)

A dirección do IES de Mugardos comunícalles ás familias que ao longo desta semana,
do 11 ao 15 de xaneiro
confirmáronse tres casos da Covid-19.

Na circular informativa acharán a información necesaria.

Admisión para o curso 2021-2022

Inicio do procedemento de admisión de alumnado para o curso 2021/2022
Fase de reserva de prazas en centros de adscrición: 11 de xaneiro - 8 de febreiro

Entre o días 11 de xaneiro e 8 de febreiro (incluídos) está aberto o procedemento de reserva de praza para o curso 2021-2022. Vai dirixido ao alumnado que curse 6º de Primaria no CEIP Unión Mugardesa e CEIP Santíago Apóstolo (Franza) que veña cursar 1º de ESO no noso centro; e para alumnado do CPI As Mirandas (Ares) e CPR Loyola, para vir estudar 1.º Bacharelato.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) co impreso que achegamos e presentalo no centro educativo de orixe, ou, poden facer a solicitude a través da aplicación admisionalumnado

Para facelo pola SEDE ELECTRÓNICA, precisará de Chave365 ou certificado dixital. O resto do alumnado que queira matricularse no noso centro e que non estean a cursar estudos nun centro adscrito, terán aberto entre os días 1 e 22 de marzo o procedemento de Solicitude de Admisión. Dentro dese prazo deberán facer entrega na Secretaría do Instituto o Anexo II (impreso de Solicitude de Admisión que pode atoparse no apartado de Secretaría, na marxe esquerda desta web) ou ben facelo a través da aplicación admisionalumnado.

Distribuir