AVISOS (Verán, 2020)

Correo electrónico                        Correo do
  ies.mugardosedu.xunta.gal      profesorado

Teléfono:

DOCUMENTOS INFORMATIVOS (Curso 2019-2020)

PROGRAMACIÓNS

Materiais e actividades por nivel educativo

1.º ESO

2.º ESO

3.º ESO

4.º ESO

BAC

1.º BAC

2.º BAC

FPB
Agroxardinaría

Exames
ABAU

Modelo 2020

Adultos

Nivel IV

EDIXGAL AULA VIRTUAL ESPAZO ABALAR CLASSROOM

Educación Secundaria para persoas adultas

• A modalidade no IES de Mugardos é presencial. Require da asistencia regular ás clases.

• As actividades lectivas desenvólvense en 20 sesións de luns a xoves, de 16:00 a 20:00 horas.

Destinatarios

• Débese ter cumpridos 18 anos ou cumprilos antes do 31 de decembro. Excepcionalmente poden acceder menores con outros requisitos.

• Posibilita diferentes ritmos de estudo. Poden cursarse diferntes ámbitos e módulos en función dos estudos acreditados.

• Ao superar o módulo 4 obtense o título de graduado de Educación Secundaria que dá acceso, por exemplo, a un ciclo medio de Formación Profesional.

En cada curso impártense dous módulos segundo a seguinte equivalencia:

1.º CURSO

2.º CURSO

1.º cuadrimestre
setembro-febreiro

2º. cuadrimestre

febreiro-xuño

1.º cuadrimestre

setembro-febreiro

2.º cuadrimestre

febreiro-xuño

Equivalente a 1.º ESO

Equivalente a 2.º ESO

Equivalente a 3.º ESO

Equivalente a 4.º ESO

Cando se acrediten estudos realizados poderanse validar segundo as equivalencias recollidas na lexislación que regula a ensinanza de persoas adultas.

Número de horas semanais por ámbitos

ÁMBITOS

Científico-tecnolóxico

Titoría

Totais

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

Ata o 24 de xullo

DOCUMENTACIÓN

• Impreso de matrícula
  • Fotocopia do DNI, Libro de familia ou documento oficial que acredite a idade
  • Acreditación de estudos cursad

O papel da muller na ciencia e na tecnoloxía.

O papel de muller no mundo da ciencia e da tecnoloxía estivo, ata o de agora, oculto e infravalorado pola humanidade. Sen embargo, houbo, hai (e seguirá habendo) no mundo grandes investigadoras e científicas das cales pouco se sabe. Entre elas, cabe citar os casos de Marie Curie, Ada Lovelace, Mary Anderson ou Ángela Ruiz Robles.

É tarefa de todos darlle visibilidade ao seu traballo. O alumnado de TIC de 4º ESO púxose mans á obra na primeira avaliación, investigando sobre a vida e os descubrimentos e inventos destas e doutras mulleres científicas e inventoras, creando unha presentación multimedia sobre o tema.

A continuación amósanse, en formato pdf, algúns dos traballos realizados polo alumnado.

LAPISEIROS CONSTRUIDOS POLO ALUMNADO DE 2º ESO

O principal obxectivo da materia de Tecnoloxía é que o alumnado sexa capaz de deseñar e construír prototipos que resolvan un determinado problema. Para o alumnado de 2º ESO foi o primeiro ano no que se enfrontaron a este reto, polo que se lles propuxo un proxecto sinxelo: o deseño e construción dun lapiseiro realizado con taboleiro de contrachapado, aínda que tamén podían empregar outros materiais, como cartón ou cartolina. A suspensión das clases presenciais provocou que algúns grupos de traballo non conseguisen rematar o proxecto, mais outros si que o lograron. Velaquí o resultado dalgún dos prototipos rematados.

E para o ano, esperemos poder seguir deseñando e construíndo proxectos un pouco máis complexos.

BO VERÁN!

Libros de texto e material. Curso 2020-2021

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO PARA O CURSO 2020-2021
1.º ESO

Programa E-DIXGAL. Libros dixitais

Non é necesario adquirir un caderno para cada materia.
O uso de cadernos e a recomendación de contar cun arquivador
ou clasificador de aros será comunicado a comezo do curso.

2.º ESO
3.º ESO

4.º ESO

1.º BAC
2.º BAC

A escola de Atenas (Xogando coa arte)

Queremos rematar este curso inusual dun xeito especial, con moita arte e moito humor;
volveremos con máis forza o curso seguinte.

Un buen banquete

Buenos días.

Este extraño curso se termina. Quiero felicitar a todos los que habéis trabajado durante este tiempo. Han sido unas circunstancias extraordinarias pero vuestro comportamiento también ha sido extraordinario y habéis estado a la altura. Mi más sincera enhorabuena.

Vuestro esfuerzo se verá recompensado en vuestras calificaciones, pero para mí, la mayor recompensa es saber que se puede contar con vosotros y que sabéis lo que hay que hacer en los momentos difíciles. Os estáis convirtiendo en el relevo que esta sociedad necesita.

Sé que no ha sido fácil trabajar de este modo y que habéis tenido que esforzaros día a día para cumplir con vuestros deberes. Hubo que vencer, entre otros, a la pereza, y la vencisteis. Espero que os sintáis orgullosos de lo que habéis conseguido.

Vuestro trabajo diario representa, como dice un filósofo, la noble sencillez y la serena grandeza del que hace lo que tiene que hacer.

Vuestro compromiso con la responsabilidad hace de vuestro comportamiento, un comportamiento ejemplar.

-Los antiguos decían “el que no trabaja no come”. Vosotros, los que habéis trabajado, os merecéis un buen banquete.

Seguid así.

Visibilización del papel de la mujer en la ciencia y la tecnología

Este curso estaba previsto realizar en la materia de TIC I de 1º de Bachillerato una tarea denominada Visibilización del papel de la mujer en la ciencia y la tecnología. Debido a la situación de emergencia sanitaria en el 3º trimestre, esta tarea se hizo de forma colaborativa en al aula virtual. El alumnado partió de realizar un trabajo de investigación sobre algunas de las mujeres que alcanzaron logros relevantes en la ciencia y la técnica a lo largo de la historia hasta el momento actual. Buscaron  datos biográficos y cuales fueron sus aportaciones a la ciencia y a la técnica. Se partió de algunos caso conocidos como ejemplo:

Marie Curie   Ada Lovelace   Mary Anderson

Las autoras trabajaron telemáticamente de forma colaborativa y como producto final realizaron unas presentaciones, que aparecen a continuación: