Acceso á universidade

ABAU 2021. Instrucións de matrícula

Instrucións de matrícula

Antes de vir ao centro:

1. Solicitar o título de Bacharel:

2. Pagamento das taxas de ABAU

O pagamento das taxas pode ser:

- presencial, en oficina bancaria, previo á entrega de documentación no centro.

Preinscrición e matrícula na universidade

Resumo do procedemento de preinscrición e matrícula na universidade en Galicia 2020

Ver o seguinte arquivo

Procedemento e prazos reclamacións cualificacións 2º Bacharelato

Publicada na web da Consellería de Educación o procedemento para a reclamación das cualificacións de 2º Bacharelato.

Na convocatoria ordinaria o prazo de reclamación é o 10 e 11 de xuño (ata as 14:00)

Na convocatoria extraordinaria o prazo é o 3 e 4 de setembro.

ABAU 2020. Instrucións

ABAU 2019. Cartel

ABAU 2019. Instrucións para a realización das probas

Publicada no diario oficial de Galicia (DOG) do día 21 de febreiro de 2019 a Resolución do 11 de febreiro de 2019, conxunta da Secretaría Xeral de Universidades e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a realización, dentro do curso 2018/19, da avaliación de bacharelato para o acceso á universidade (ABAU) para o curso 2019/20.

ABAU 2018. Convocatoria de matrícula

Mañá mércores 9 de maio ábrese o prazo de matrícula anticipada para a convocatoria ordinaria de xuño de 2018 da proba ABAU para o alumnado que xa estea en posesión do título de Bacharelato. Para o alumnado que cursa 2º de Bacharelato neste ano académico o prazo de prematrícula será do 24 ao 28 de maio.

Toda a información de datas e procedementos podedes consultala no ficheiro adxunto que corresponde á convocatoria de matrícula.

ABAU 2018. Instrucións para a realización das probas

Xúntase a Resolución do 27 de marzo de 2018, conxunta da Secretaría Xeral de Universidades e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a realización, dentro do curso 2017/18, da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade (ABAU) para o curso 2018/19:

RESOLUCIÓN do 27 de marzo de 2018

Recordade que podedes consultar toda a información relacionada coa realización das ABAU neste ano académico no apartado correspondente na web do IES Arcebispo Xelmírez II e na web da CIUG (http://ciug.gal/).

ABAU 2018. Instrucións para o alumnado publicadas pola CIUG

A CIUG ven de publicar no día de hoxe unha circular con instrucións importantes para o alumnado que se presente ás ABAU no 2018, en relación con aspectos como: a presentación, a matrícula, a realización dos exames ou o material permitido, entre outras cousas.

Podedes consultala premendo na imaxe sobre esta liñas ou nesta ligazón: Instrucións ABAU 2018.

Ponderacións das materias para o acceso ás ensinanzas universitaris no curso 18/19 e notas de corte do curso anterior (Actualizado)

ABAU 2018. Borrador coas instrucións.

Publicado o BORRADOR da Resolución conxunta do ---- de marzo de 2018, da Secretaria Xeral de Universidades e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a realización, dentro do curso 2017/2018, da avaliación de bacharelato para o acceso á Universidade (ABAU) para o curso 2018/2019.

ABAU 2018. Información para o profesorado que desexe intervir na ABAU