Que aporta a psicanálise para comprender ás persoas hoxe - Psicoloxía 2BACH - 15 de novembro de 2017

A profesora Anabel Beniscelli Taibo e o profesor Álvaro Zas Ibarra (a través de skype e dende Montevideo, Uruguay) da facultade de Psicoloxía da Universidade da República Oriental del Uruguay explicaron os fundamentos básicos da psicanálise poñéndoos en relación coa comprensión da dimensión psíquica dos seres humanos. En varias ocasións responderon a interesantes preguntas do noso alumnado, dun xeito moi cordial e preciso.

Moitas gracias Álvaro por atender ás inquietudes do noso alumnado dende tan lonxe e a pesares da diferencia horaria e da cantidade de traballo que tes!

Moitas gracias Anabel por facer un oco nesa axenda tan apretada para compartir o teu saber co noso alumnado!