Intercambio cun instituto de Noruega para alumnado de 1º de Bacharelato.

Prezadas familias

Acabamos de ter confirmación de que un curso máis 4 estudantes de 1º de Bacharelato do noso centro no curso 23-24 terán a oportunidade de realizar un intercambio cun centro de Lorenksborg (Oslo, Noruega). O noso alumnado terá unha estancia de tres semanas no mes de setembro (datas exactas por concretar), e o alumnado noruegués probablemente veña en xaneiro, catro semanas (tres con clases no centro e 1 con clase de castelán na USC).

A selección do alumnado candidato farase tomando como criterio a nota media de 4º ESO. En caso de empate, o criterio de desempate será a maior cualificación na materia de inglés. De persistir empate, considerarase a nota media de 3º ESO.

O prazo de presentación de candidaturas será ata o 10 de xullo. Poden facelo presencialmente, no instituto, ou enviando o formulario adxunto á dirección de correo ies.arcebispo.xelmirez.2@edu.xunta.gal.

Desculpen a premura.

intercambio oslo formulario.pdf104.97 KB