Cota de socia/o e alugamento de taquillas 2023-2024

Prezadas familias:

Tal como foi decidido na última asemblea xeral (novembro de 2022), para o próximo curso 2023-2024 a cota da anpa continuará sendo de 10 € por familia. O alugamento de cada taquilla manterase en 5 €.

Para facerse socia/o o procedemento é o seguinte:

• Debedes baixar o documento ANPA-Asociarse 2023-2024.pdf do final desta entrada (onde pon “1 adxunto”) e encher os datos familiares e da/do(s) alumna/o(s).
  • Deberedes ingresar a cantidade corresponde á cota de socia/o (+ taquilla(s), se procedese) na conta bancaria que se indica no propio documento, e escaneade ou fotografade o xustificante do ingreso.
  • Enviade ambos os documentos ó correo electrónico da anpa (anpa.xelmirez2@gmail.com).

O documento para facerse socia/o (ANPA-Asociarse 2023-2024) é un pdf editable no que podedes encher os vosos datos. Aínda así, pode dar erro dependendo do visor de pdf que usedes. En todo caso, podedes imprimilo, encher os datos a bolígrafo e escanealo ou fotografalo.

Agradecemos que realicedes este trámite antes do 1 de setembro.

As chaves das taquillas para novas solicitudes comezarán a ser entregadas a partir do 25 de setembro. Iremos entregando as chaves pouco a pouco ata completar o proceso. Para recibir a chave, o alumnado non ten que facer nada, xa que lle será entregada polas conserxes ou por unha profesora.

As persoas que xa tiñan taquilla do curso que acabou poden seguir usándoa a partir de setembro. Quizás se produzan cambios na ubicación dalgunhas taquillas, para adaptalas ás localizacións das aulas (estas mudanzas de lugar serán anunciadas nesta web). A partir de comezos de outubro, unha vez que se anuncie neste web, solicitarase a quen o desexe que devolva a chave da súa vella taquilla para serlle entregada unha nova, máis próxima á súa nova aula (rógase que non se devolvan chaves para cambios ata que se indique).

ANPA-Asociarse 2023-2024.pdf458.17 KB