Probas de acreditación de nivel lingüístico.

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade convoca para o vindeiro curso axudas para alumnado de 2º BAC, 1º BAC e 4º ESO (por esta orde de prioridade) destinadas á realización de probas de certificación de nivel en lingua estranxeira. Ten prioridade o alumnado dos centros plurilingües, e dependerá do número de solicitudes que o orzamento da Consellería poda chegar para cubrir as axudas ao noso alumnado.

As familias do alumnado interesado deben asinar e presentar, antes de final da semana que vén, o impreso de solicitude co compromiso de participación en caso de que se concedan as axudas. Poden entregalo na conserxería do centro ou envialo por correo poñendo no asunto "solicitude acreditación linguas".

solicitude probas acreditacion ingles.pdf249.89 KB