Por 365 días de respecto e igualdade. Conclusión

O Proxecto 365 días de respecto e igualdade foi un proxecto con altibaixos, con moitas reflexións por parte do alumnado e do profesorado, con actitudes negativas e positivas durante todo o período que nos fixeron medrar a nivel grupo e como comunidade educativa.

O plan de igualdade precisa Proxectos coma este mais tamén necesitaría o apoio de dúas Equipas de Igualdade (unha de profesorado e outra de alumnado) que traballen plenamente contidos, proxectos e que apoien e colaboren cos titores, con orientación e co profesorado.

Como coordinadora considero que son primordiais estas equipas para chegar de maneira rápida a todos e cada un dos alumnos e alumnas e para centralizar moitas das actividades. É imprescindible que un centro como IES A. Xelmírez II conte con grupos de traballo que apoien os proxectos porque podemos sementar con charlas, reflexións ou foros pero precisamos persoas que recollan ese froito e que continúen co labor xerado durante estes cursos.

page_ppp | by Dr. Radut