Xornada do proxecto TEMP Phereclos en Lugo

O alumnado do club de ciencia, participante no proxecto TEMP Phereclos, participou na xornada organizada en Lugo polo decano da Facultade de Administración e Dirección de Empresas (ADE) do campus da USC nesta cidade, así como o equipo a cargo da organización global deste proxecto, Mercedes Novo, Wajih Al-Soufi e Marta Veiga.

O alumnado puido asistir a tres conferencias, presentar as súas ideas para os proxectos finais, nas que a ciencia e a tecnoloxía serían empregadas para a resolución de problemas reais, visitar a empresa AMSLab, o IES Lucus Augusti, instituto histórico de Galicia, e o máis antigo da Comunidade Autónoma, e asistir a actividades de ciencia nunha noite de investigadores no centro sociocultural O Vello Cárcere.

A xornada resultou sumamente completa!

Para máis información, visita o noso blog: https://cienciaxelmirezii.wordpress.com/2021/09/27/o-alumnado-do-club-de-ciencia-completa-o-proxecto-temp-phereclos-cunha-xornada-no-campus-da-usc-en-lugo/.

page_ppp | by Dr. Radut