Calendario de setembro 2021

Calendario de setembro 2021:

• Mércores 1 e xoves 2 de setembro:

• Venres 3:

• 09:00 h.
      • Publicación das notas de 3º ESO, 4º ESO e 1º Bacharelato en Abalar. Entrega dos boletíns en oficina. O alumnado que dispón de AbalarMóbil non é preceptivo que veña recoller os boletíns.
      • Recollida de libros para o alumnado de 3º ESO e 4º ESO na aula de vídeo.
    • A partir das 09:00 h.  Matrícula do alumnado que cursou 3º ESO, 4º ESO e 1º de Bacharelato neste curso 2020/21.
    • 12:00-13:30 h Revisión de exames. O profesorado estará dispoñible para aclarar dúbidas sobre as cualificacións e para o alumnado que solicite revisar exames.
  • Luns 6:

• 09:00 h.
      • Publicación das notas de 1º ESO e 2º ESO en Abalar. Entrega dos boletíns en oficina. O alumnado que dispón de AbalarMóbil non é preceptivo que veña recoller os boletíns.
      • Recollida de libros para o alumnado de 1º e 2º de ESO na aula de vídeo.
      • Inicio do prazo de reclamacións ás cualificacións ata as 14:00 h do martes 7.
    • A partir das 09:00 h.  Matrícula do alumnado que cursou 1º ESO e 2º ESO neste curso 2020/21.
    • 09:30-13:30 h Revisión de exames. O profesorado estará dispoñible para aclarar dúbidas sobre as cualificacións e para o alumnado que solicite revisar exames.
  • Martes 7:

• 14:00 h. Remate do prazo de presentación de reclamacións para ESO e  Bacharelato.

Matrícula de setembro:

• Datas: Venres 3 e luns 6 de setembro
  • Poden consultar toda a información respecto ao proceso de matrícula na seguinte ligazón, onde poden tamén descargar os impresos de matrícula para traer cubertos.

page_ppp | by Dr. Radut