ATENCIÓN AO PÚBLICO DURANTE O ESTADO DE ALARMA

En consonancia coas medidas adoptadas trala declaración do estado de alarma, a atención ao público non será presencial, e farase de maneira telefónica, a través dos números 881867055 ou 604031798, en horario de 10 a 13, ou na dirección de correo electrónico ies.arcebispo.xelmirez.2@edu.xunta.gal

Tódolos trámites administrativos están suspendidos e adiados, incluído o proceso de admisión de alumnado.

Se algunha alumna ou algún alumno dese positivo na proba de coronavirus, deberá ser inmeditamente comunicado ao centro a través dos medios citados.

A titorización online do alumnado está nalgúns casos terminando de ser deseñada. Se nuns días aínda non teñen instrucións ao respecto, póñanse en contacto co centro.