Asistencia á gala: Día da Infancia. 30 anos

A Plataforma de Organizacións de Infancia de Galicia, en coordinación coa Xunta de Galicia e coa Plataforma de Infancia estatal, conmemora o 30 aniversario da Convención sobre os Dereitos da Infancia.

As aportacións sobre reivindicacións que os alumnos e alumnos de economía de 4º ESO expuxeron o 20 de novembro na Sede da Xunta de Galicia para amosar a importancia da educación na resolución de conflitos e a necesidade de poñerlle freo ao acoso escolar, foron escoitadas polas entidades de infancia asistentes e sobre todo polos responsables políticos, facendo desta maneira que os nenos e as nenas sexan coñecedores dos seus dereitos e suxeitos reivindicadores.

Igualmente a presentación do evento por dous estudantes de 1º de bacharelato CC Sociais, Alán Álvarez e Uxía Martínez que tan ben o realizaron, fixo que tamén foran as estrelas do acto.

Infancia01

Infancia02

Infancia03

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos