Cúpulas de Leonardo

Outro ano máis o alumnado dos diferentes cursos da ESO construíu, coa axuda do profesorado da materia de Matemáticas, diferentes cúpulas de Leonardo.

Leonardo ideou  11 posibles estruturas.

Cúpulas Leonardo

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

O alumnado construíu as cúpulas usando tanto as estruturas máis sinxelas ata algunhas máis complicadas.

Esta actividade, cumpre con varios obxectivos: coñecer as estruturas que ideou Leonardo, aplicar as matemáticas a vida real, potenciar o traballo en equipo para conseguir levar a cabo un proxecto común, entender e reproducir un patrón sistematicamente, traballar de forma manipulativa diferente contidos xeométricos.

As cúpulas, facilitadas por a Fundación Escola Rosalía de Vigo estiveron a disposición do alumando dende o 28 de xaneiro ata o 11 de febreiro.

page_ppp | by Dr. Radut