Convocadas axudas para a STEMweek: reunión informativa 3º e 4º ESO

Xúntase a Orde do 23 de maio de 2018 pola que se aproban as bases e se convocan axudas para a realización de actividades formativas STEM en lingua inglesa, STEMweek, no ano 2018, en réxime de concorrencia competitiva, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos.

O xoves 14 de xuño ás 19:30 h terá lugar unha reunión informativa na aula de usos múltiples do centro á que convidamos ás familias do alumnado de 3º e 4º ESO.

Resumo de instrucións para a solicitude da actividade STEMweek124.91 KB